Canyon, marka designerskich produktów związanych z branżą IT, urządzeń peryferyjnych do komputerów, zaprezentowała dziś na konferencji prasowej nową kolekcję akcesoriów – x-ray. Spotkanie z dziennikarzami, zaproszonymi do budynku Instytut Wzornictwa Przemysłowego, poprowadził znany prezenter telewizyjny, Zbigniew Urbański.
Jest to absolutnie nowy, rewolucyjny trend w wyglądzie akcesoriów. Inspiracją dla stylistów tej gamy jest nurt we współczesnej sztuce reprezentowany przez brytyjskiego artystę Hugh Turvey’a, którego wizjonerski sznyt zdobi akcesoria x-ray. Nowa edycja będzie również sygnowana jego podpisem. Przede wszystkim jednak zmienia się kolor nadruku, z niebieskiego, na kombinację odcieni zieleni i żółci, co jest bliższe koncepcji x-ray zapisanej w zbiorowej wyobraźni.
Produkty z tej serii dedykowane są do graczy komputerowych, fanów nowych technologii oraz pasjonatów kreatywnych rozwiązań. Znakiem firmowym tej ekstrawaganckiej kolekcji pozostaje wierne, wręcz drobiazgowe odzwierciedlenie malowniczych obrazów właściwych sztuce Turvey’a i precyzyjne naniesienie ich na powierzchnię elektronicznych urządzeń i akcesoriów Canyon’a.
Serię Canyon x-ray tworzą urządzenia: słuchawki, myszki przewodowe i bezprzewodowe, czy głośniki komputerowe z charakterystycznym wzorem imitującym skomplikowany układ komponentów, to propozycja dla młodych i wyrazistych ludzi. Gamę produktów uzupełniają: torby, plecaki oraz naklejki.
Edycja limitowana serii wchodzi do sprzedaży w październiku br.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/konferencja-canyon8217a-8211-linia-x-ray-w-polsce